Challenges

Bij de challenge hardlopen, fietsen en wandelen voldoet een screenshot van bijvoorbeeld de platforms Strava, GARMIN & Polar. Andere platforms of manieren mogen ook gebruikt worden, zolang de afstand, de datum en de tijd duidelijk vermeld zijn.

Deze foto's kun je online delen via twitter, facebook en insta onder de hashtag: #BeatTheBest51
Vergeet ons dan ook niet te taggen ;-).

Stuur ons daarna een mail met de link naar je bewijsmateriaal en vermeld in die mail ook je startnummer. Ons e-mail adres is: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.


Geen social media? Geen probleem. Stuur dan het bewijsmateriaal mee met de mail en je startnummer.

Voor de overige challenges voldoet een filmpje van de prestatie, ook deze kan je delen op bovenstaande manier.

Als je je prestatie verbeterd hebt moet je opnieuw het bewijsmateriaal aanleveren.
Stuur ons een mail met (een link naar) het bewijsmateriaal en geef daarin aan dat het om een verbetering gaat van een eerdere prestatie. Vermeldt dan ook je startnummer, zodat wij je nieuwe prestatie aan je account kunnen koppelen.

Wanneer je bewijsmateriaal te groot is om te mailen, dan kan je gebruik maken van WeTransfer. Daar kan je gratis tot 2 GB aan bestanden doorsturen. Klik hier om direct naar de Wetransfer pagina te gaan. Vul bij "ontvanger" ons e-mailadres in: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Bij de challenges mag je hulp inschakelen van vrienden en familie, zolang je de challenge maar zelf uitvoert. Enkele voorbeelden:

  • Bij de challenge hardlopen of fietsen zou je bijvoorbeeld kunnen vragen of iemand als ‘haas’ met je meeloopt/fietst.
  • Wil je het meest scoren? Dan zou je bijvoorbeeld kunnen vragen of mensen de bal naar je terug willen gooien zodat je zo snel mogelijk verder kan met scoren.

Twijfel je of iets mag? Neem gerust contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Nee, je mag het planken uitvoeren op de handen en op de ellebogen, maar je mag niet wisselen tijdens de activiteit (m.a.w. je neemt 1 houding aan tijdens de hele challenge).

Het is niet toegestaan om een elektrische fiets of een fiets met trapondersteuning te gebruiken.

Nee. Wanneer bij het touwspringen het touwtje tegen je been aankomt en je jezelf dus moet herstellen, dan stopt daar dus ook je tijd. Het is namelijk de bedoeling dat je zo lang mogelijk door kan gaan zonder te stoppen en dit zien wij dus als stoppen.

Unilever Vitality Runners

Unilever Vitality Runners is één van de deelnemende teams aan de
Unilever Vitality Runners